මැතිව්ස්ට ඉහලම මිලක්…මාලිංග ලාබෙට

IPL කියන්නේ ලෝකයේ ජනප්‍රියම ක්‍රිකට් ප්‍රිමියර් ලීග් තරඟාවලියක්. ක්‍රිකට් ලෝක කුසලානයක් තරමටම IPL ප්‍රිමියර් ලීග් තරගාවලිය ජනප්‍රියයි. මේ තරගාවලියට ක්‍රීඩකයන් තෝරගන්නේ වෙන්දේසියකින්.

මේ මාසේ 27 සහ 28 දවස් දෙකේ බැංගලෝර්වල තමයි වෙන්දේසිය තියෙන්නේ. වෙන්දේසියට නිර්දේශ වුන ක්‍රීඩකයින් 1,172 ක් අතරින් වෙන්දේසියට තෝරාගෙන තියෙන්නේ ක්‍රීඩකයින් 578 ක් විතරයිලු. එ් අතරිනුත් ලංකාවේ ක්‍රීඩකයෝ 18 යි වෙන්දේසියට තේරිලා ඉන්නේ.

IPL සුපිරි තරුවක් වුණ ලසිත් මාලිංගව Mumbai Indians පිල මේ අවුරුද්දේ ඉවත් කරලා. එ් නිසා මේ සැරේ වෙන්දේසියට යන්න මාලිංගටත් සිද්ධ වෙලා තියෙනවා. කෝටි 2.24 ක මූලික ලංසුවක් තමයි මාලිංගට ලැබෙන්නේ. වැඩිම වටිනාකමක් ලැබෙන ශ්‍රී ලාංකික ක්‍රීඩකයා තමයි අැන්ජලෝ මැතිව්ස්. ඔහුට කෝටි 4.4 ක අාරම්භක වටිනාකමක් ලැබිලා තියෙනවා. අනිත් ක්‍රීඩකයන්ට ඉදිරිපත් කරලා තියෙන මූලික ලංසුව කෝටි 1.12 ක්.

මේ තියෙන්නේ මේ පාර IPL වෙන්දේසියේ විකිණෙන ලංකාවේ ක්‍රීඩකයින්ගේ නම් ලැයිස්තුව.

අැන්ජලෝ මැතිව්ස්, ලසිත් මාලිංග, නිරෝෂන් දික්වැල්ල, කුසල් පෙරේරා, අකිල ධනංජය, ලක්ෂාන් සඳකැන්, සචිත්‍ර සේනානයක, උපුල් තරංග, අසේල ගුණරත්න, තිසර පෙරේරා, ඩිල්ෂාන් මුණවීර, සීක්කුගේ ප්‍රසන්න, දසුන් ෂානක, දුෂ්මන්ත චමීර, නුවන් කුලසේකර, සුරංග ලක්මාල්, ධනංජය ද සිලවා, ඉසුරු උදාන

13 thoughts on “මැතිව්ස්ට ඉහලම මිලක්…මාලිංග ලාබෙට

  • January 27, 2018 at 12:08 am
    Permalink

    That is a good tip particularly to those fresh to the blogosphere.

    Simple but very precise info… Many thanks for sharing this one.
    A must read article!

    Reply
  • January 27, 2018 at 2:15 am
    Permalink

    I am curious to find out what blog platform you have been using?
    I’m having some small security problems with my latest blog and I’d like to find something more safe.
    Do you have any suggestions?

    Reply
  • January 27, 2018 at 7:14 am
    Permalink

    Simply wish to say your article is as astounding.
    The clearness in your post is just great and i can assume you’re
    an expert on this subject. Well with your permission let me to grab
    your feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please
    continue the rewarding work.

    Reply
  • January 27, 2018 at 1:41 pm
    Permalink

    Wonderful blog! Do you have any suggestions for aspiring writers?
    I’m hoping to start my own site soon but I’m a little lost on everything.
    Would you recommend starting with a free platform
    like WordPress or go for a paid option? There are so many
    choices out there that I’m completely confused ..
    Any tips? Cheers!

    Reply
  • January 27, 2018 at 3:16 pm
    Permalink

    I’m amazed, I have to admit. Seldom do I come across a
    blog that’s both educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the
    nail on the head. The problem is something which too
    few folks are speaking intelligently about.
    I’m very happy that I found this in my hunt for something relating to this.

    Reply
  • January 27, 2018 at 4:08 pm
    Permalink

    If you wish for to take much from this article then you have to apply such
    methods to your won website.

    Reply
  • January 27, 2018 at 4:11 pm
    Permalink

    Hello There. I found your blog using msn. This is a
    very well written article. I’ll be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for
    the post. I’ll definitely return.

    Reply
  • January 27, 2018 at 9:31 pm
    Permalink

    Øystein Fanebust i Mint Media er en svindler.
    Strandgaten 11, 5013 Bergen,
    Tlf: 906 24 706. Bor Skanselien 35, 5034 Bergen. Telefonnummer 993 99 353.
    Noen her vært borti Mint Media?

    De ringte meg i dag på vegne av en kunde hvor jeg har SEO.
    Presenterte seg først som Google og skulle ha en gjennomgang.

    Så tok de for seg en av mine kunders Buiness oppføringer
    som alle (av oss) vet er gratis, det er bare å ta eierskap.

    Selgeren sa et den snart utløp og måtte fornyes.

    Bare tull

    Skjønte jo at dette var bare tull og spurte ham noen spørsmål som;

    Er han kunde av dere? (Ja sa karen fra mint media)
    Har han betalt? (Ja! Han har betalt)
    Jeg ber ham google et nytt firmanavn – Har han betalt også?
    (Ja, han står på vår kundeliste)
    Jeg gjentar; Men har han betalt? (vent… la meg seg…

    han er kunde men står foreløpig som gratis hos oss)
    Så alle kunder i Norge som ikke har betalt er kunder av dere?
    (ja, på en måte, de er det ja..)

    Dette selger de til småbedrifter samtidig som de gir inntrykk av at
    de fremstår er Google, samt at Business oppføringen til kunden utløper om det ikke betales penger.

    Maken til tølpere! Google Partner kaller de seg også.

    Synes det er greit at folk fort vite om dette.
    Det ødelegger for oss som faktisk er seriøse.

    Reply
  • February 2, 2018 at 2:52 pm
    Permalink

    Hi there! Do you know if they make any plugins to protect against
    hackers? I’m kinda paranoid about losing everything
    I’ve worked hard on. Any recommendations?

    Reply
  • February 2, 2018 at 4:00 pm
    Permalink

    This piece of writing gives clear idea designed for the new visitors of blogging,
    that really how to do running a blog.

    Reply
  • February 13, 2018 at 12:52 pm
    Permalink

    Your style is really unique compared to other people I
    have read stuff from. I appreciate you for posting when you have the opportunity, Guess
    I’ll just book mark this web site.

    Reply