ව්‍යාග්‍ර බිමේ සිංහ ආක්‍රමණය…බංගලාදේශය පරදවා ශ්‍රී ලංකාව තරගාවලිය ජයගනී

ක්‍රිකට් ක්‍රීඩා ලෝලීන්ගේ පැතුම් ඉටුකරමින් මාස 13 කට පසු ශ්‍රී ලංකා කණ්ඩායම තරගාවලියක් ජයග්‍රහණය කිරීමට සමත් වුනා. එක දිගට පරාජය වු තරගාවලි 7 කට පසු ශ්‍රී ලංකා, බංගලාදේශය, සිම්බාබ්වේ තුන්කොන් සටන ලකුණු 79 කින් ජයගැනීමට අද(27) ශ්‍රී ලංකා කණ්ඩායම සමත්වුණා.

බංග්ලාදේශය සමග පැවැත්වුණු අවසන් මහා තරගයේ කාසියේ වාසිය දිනාගත් ශ්‍රී ලංකා නායක දිනේෂ් චන්දිමාල් පළමුව පන්දුවට පහරදීමට තීරණය කළා.
ඒ අනුව ශ්‍රී ලංකා කණ්ඩායම පන්දුවාර 50 අවසානයේදී සියලු දෙනා දැවී රැස් කරගත්තේ ලකුණු 221 ක් පමණයි. මෙහිදී උපුල් තරංග ලකුණු 56 යි. දිනේෂ් චන්දිමාල් ලකුණු 45 ක් සහ දික්වැල්ල ලකුණු 42 ක් ලබාගත්තා.

පිළිතුරු ඉනිම ක්‍රීඩා කිරීම සඳහා පිටියට පැමිණි බංග්ලාදේශ කණ්ඩායමට සියලු දෙනා දැවී ලබාගැනීමට හැකිවුණේ ලකුණු 142 පමණයි. අද තරඟයෙන් ජාත්‍යන්තර එක්දින වරම් හිමිකර ගත්ත මදුෂන්කගේ සුපිරි කඩුලු ත්‍රිත්වයෙන් ශ්‍රී ලංකාව අවසන් මහා තරඟයේ ජයග්‍රහණය කරා මෙහෙයවූවා. චමීර සහ අකිල ධනංජය කඩුලු 2 බැගින් දවා ගත්තා.

ඒ අනුව ශ්‍රී ලංකා, බංගලාදේශය, සිම්බාබ්වේ අතර පැවැත්වුණු තුන්කොන් සටනේ කිරුළ හිමිකරගැනීමට ශ්‍රී ලංකා පිළට හැකිවුණා. තරඟයේ වීරයා උපුල් තරංග. තරඟාවලිය පුරා ලකුණු 135 ක් සහ කඩුලු 11 ක් ලබා ගත්ත තිසර තරඟාවලියේ වීරයා සම්මානය දිනා ගත්තා. තරඟාවලියේ වැඩිම කඩුලු ලාභියාත් ඔහු. තරඟාවලියේ වැඩිම ලකුණු ලාභියා බංගලාදේශයේ තමීම් ඉක්බාල්.

හතුරුසිංහගේ පැමිණිමත් සමග ක්‍රීඩා ලෝලීන් මෙම තරගාවලිය ගැන ලොකු බලාපොරොත්තුවක් තබාගෙන සිටියා. ඒ බලාපොරොත්තු මල්ඵලගන්වමින් ශ්‍රී ලංකා කණ්ඩායමේ වසන්තය නැවතත් උදාවෙලා.

76 thoughts on “ව්‍යාග්‍ර බිමේ සිංහ ආක්‍රමණය…බංගලාදේශය පරදවා ශ්‍රී ලංකාව තරගාවලිය ජයගනී

  • January 28, 2018 at 2:31 am
    Permalink

    Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources back to your
    blog? My blog is in the exact same area of interest as yours and my users would truly benefit from some of the information you provide here.

    Please let me know if this okay with you. Thanks!

    Reply
  • January 28, 2018 at 4:19 am
    Permalink

    Øystein Fanebust i Mint Media er en svindler. Strandgaten 11,
    5013 Bergen,
    Tlf: 906 24 706. Bor Skanselien 35, 5034 Bergen. Telefonnummer 993
    99 353. Noen her vært borti Mint Media?

    De ringte meg i dag på vegne av en kunde hvor jeg
    har SEO. Presenterte seg først som Google og skulle ha en gjennomgang.

    Så tok de for seg en av mine kunders Buiness oppføringer som alle (av oss) vet er gratis,
    det er bare å ta eierskap. Selgeren sa et den snart utløp og
    måtte fornyes.

    Bare tull

    Skjønte jo at dette var bare tull og spurte ham noen spørsmål som;

    Er han kunde av dere? (Ja sa karen fra mint media)
    Har han betalt? (Ja! Han har betalt)
    Jeg ber ham google et nytt firmanavn – Har han betalt
    også? (Ja, han står på vår kundeliste)
    Jeg gjentar; Men har han betalt? (vent… la meg seg…
    han er kunde men står foreløpig som gratis hos oss)
    Så alle kunder i Norge som ikke har betalt er kunder av dere?
    (ja, på en måte, de er det ja..)

    Dette selger de til småbedrifter samtidig som de gir inntrykk av at de fremstår er Google, samt at Business oppføringen til kunden utløper om det
    ikke betales penger.
    Maken til tølpere! Google Partner kaller de seg også.

    Synes det er greit at folk fort vite om dette. Det ødelegger for oss som
    faktisk er seriøse.

    Reply
  • January 28, 2018 at 6:39 am
    Permalink

    This is really interesting, You’re a very skilled blogger.
    I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your great
    post. Also, I’ve shared your web site in my social networks!

    Reply
  • January 28, 2018 at 7:34 pm
    Permalink

    Hi, I do think your site could possibly be having browser compatibility problems.
    Whenever I look at your site in Safari, it looks fine however when opening
    in Internet Explorer, it’s got some overlapping issues.
    I merely wanted to provide you with a quick heads up!
    Besides that, wonderful website!

    Reply
  • January 29, 2018 at 9:43 am
    Permalink

    张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成张百成
    https://www.google.com.hk/search?client=aff-cs-360chromium&ie=UTF-8&q=http%3A%2F%2Fwww.zaobao.com.sg%2Fznews%2Fsingapore%2Fstory20171010-801935&

    Reply
  • January 29, 2018 at 12:41 pm
    Permalink

    Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However I am
    experiencing difficulties with your RSS. I don’t know why I can’t subscribe to it.
    Is there anybody getting the same RSS issues?

    Anyone that knows the answer can you kindly respond?

    Thanx!!

    Reply
  • January 29, 2018 at 4:03 pm
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog
    and was wondering what all is needed to get setup?
    I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very internet smart so I’m not 100% positive.
    Any suggestions or advice would be greatly appreciated.

    Appreciate it

    Reply
  • January 29, 2018 at 4:50 pm
    Permalink

    I got this web page from my friend who informed me
    about this web site and now this time I am browsing this website and reading very informative articles or reviews at this time.

    Reply
  • January 30, 2018 at 5:09 am
    Permalink

    I have been exploring for a little for any high-quality articles or
    weblog posts on this sort of area . Exploring in Yahoo I ultimately
    stumbled upon this web site. Reading this information So i am happy to
    exhibit that I have a very good uncanny feeling I found out exactly what I needed.
    I so much no doubt will make certain to don?t forget this site and provides it a glance on a constant
    basis.

    Reply
  • January 30, 2018 at 6:00 am
    Permalink

    excellent submit, very informative. I wonder why the other experts of this sector
    don’t understand this. You should continue your writing.

    I’m sure, you’ve a huge readers’ base already!

    Reply
  • January 30, 2018 at 8:40 am
    Permalink

    Can I just say what a relief to uncover someone who really understands what they are talking about
    on the web. You certainly understand how to
    bring a problem to light and make it important. A lot more people ought to check this out and understand this side of
    the story. I can’t believe you’re not more popular because you surely possess the gift.

    Reply
  • January 31, 2018 at 11:18 am
    Permalink

    I like reading an article that will make men and women think.
    Also, thank you for allowing for me to comment!

    Reply
  • February 2, 2018 at 4:03 am
    Permalink

    I am regular reader, how are you everybody? This post posted at this site is in fact fastidious.

    Reply
  • February 3, 2018 at 12:00 pm
    Permalink

    Good day! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting a new initiative in a community in the same
    niche. Your blog provided us valuable information to
    work on. You have done a outstanding job!

    Reply
  • February 4, 2018 at 4:02 am
    Permalink

    You can definitely see your expertise within the work you write.
    The sector hopes for more passionate writers such as you who aren’t afraid to mention how they believe.
    At all times go after your heart.

    Reply
  • February 4, 2018 at 9:24 am
    Permalink

    Thank you for the good writeup. It in truth used to be
    a leisure account it. Glance complicated to more added agreeable from you!
    However, how can we be in contact?

    Reply
  • February 4, 2018 at 1:00 pm
    Permalink

    Greetings, I do think your site could possibly be having browser compatibility issues.
    Whenever I look at your website in Safari, it looks fine however,
    if opening in IE, it’s got some overlapping issues.
    I simply wanted to give you a quick heads up! Other than that,
    excellent website!

    Reply
  • February 4, 2018 at 5:18 pm
    Permalink

    Howdy, I do believe your site might be having web browser compatibility issues.
    Whenever I take a look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it’s got some overlapping issues.
    I simply wanted to give you a quick heads up! Besides that,
    fantastic site!

    Reply
  • February 5, 2018 at 8:43 am
    Permalink

    Wow that was strange. I just wrote an really long comment but after I clicked submit my
    comment didn’t appear. Grrrr… well I’m not writing all that over again. Regardless, just wanted to say excellent blog!

    Reply
  • February 5, 2018 at 9:02 am
    Permalink

    Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your site is excellent, let alone the content!

    Reply
  • February 5, 2018 at 10:53 am
    Permalink

    You’ve made some good points there. I checked on the internet for more info about the issue and
    found most people will go along with your views on this web
    site.

    Reply
  • February 5, 2018 at 1:41 pm
    Permalink

    Great post. I used to be checking continuously this blog and I’m impressed!
    Extremely helpful info particularly the remaining part 🙂 I deal
    with such info much. I was seeking this particular info for a
    long time. Thanks and good luck.

    Reply
  • February 5, 2018 at 10:07 pm
    Permalink

    What’s up colleagues, pleasant paragraph and fastidious urging commented here,
    I am truly enjoying by these.

    Reply
  • February 6, 2018 at 1:29 am
    Permalink

    Just want to say your article is as amazing.
    The clearness in your put up is just great and that i can think you are an expert on this subject.
    Well together with your permission let me to take hold of your feed to keep up to date
    with forthcoming post. Thank you one million and please carry on the
    gratifying work.

    Reply
  • February 6, 2018 at 10:16 am
    Permalink

    I love what you guys are usually up too. This kind of clever work and exposure!

    Keep up the superb works guys I’ve added you guys to my personal blogroll.

    Reply
  • February 6, 2018 at 6:31 pm
    Permalink

    I do consider all of the ideas you have presented to your
    post. They are really convincing and can certainly work.
    Nonetheless, the posts are too brief for starters. May just you please lengthen them
    a little from subsequent time? Thank you for the post.

    Reply
  • February 7, 2018 at 6:22 am
    Permalink

    Heya i’m for the first time here. I came across this board and I
    find It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you helped me.

    Reply
  • February 7, 2018 at 4:42 pm
    Permalink

    Wonderful goods from you, man. I have take note
    your stuff previous to and you are simply too magnificent.
    I really like what you have acquired here, certainly like
    what you’re stating and the best way in which you say it. You’re making it entertaining and you continue to care for to stay it sensible.

    I can’t wait to read far more from you. This is really a wonderful website.

    Reply
  • February 7, 2018 at 10:42 pm
    Permalink

    Just desire to say your article is as surprising. The clearness in your post
    is simply excellent and i could assume you’re an expert
    on this subject. Well with your permission allow me to grab your
    RSS feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the rewarding work.

    Reply
  • February 9, 2018 at 11:38 am
    Permalink

    Hi superb website! Does running a blog such as this require a massive amount work?
    I have very little understanding of computer programming but I had been hoping to start my own blog soon. Anyway, should you
    have any recommendations or tips for new blog owners please share.
    I understand this is off topic however I simply needed to ask.
    Appreciate it!

    Reply
  • February 9, 2018 at 11:49 am
    Permalink

    I was very pleased to uncover this web site. I need to to thank
    you for ones time for this wonderful read!! I definitely enjoyed every bit
    of it and i also have you book-marked to look at new things in your
    website.

    Reply
  • February 9, 2018 at 3:30 pm
    Permalink

    Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this post i thought i could also
    make comment due to this sensible post.

    Reply
  • February 10, 2018 at 11:39 am
    Permalink

    Heya i’m for the primary time here. I found this board and I to find
    It really useful & it helped me out a lot. I’m hoping to offer something back and aid others such as you aided me.

    Reply
  • February 11, 2018 at 6:09 pm
    Permalink

    Your style is really unique in comparison to other folks I’ve read stuff from.
    I appreciate you for posting when you’ve got the opportunity, Guess I will just
    bookmark this page.

    Reply
  • February 11, 2018 at 11:45 pm
    Permalink

    I’ve read some excellent stuff here. Certainly
    price bookmarking for revisiting. I surprise how so much attempt you set
    to create this sort of wonderful informative website.

    Reply
  • February 12, 2018 at 9:26 pm
    Permalink

    Outstanding quest there. What happened after? Good luck!

    Reply
  • February 12, 2018 at 11:14 pm
    Permalink

    With havin so much written content do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation?
    My website has a lot of unique content I’ve either written myself or outsourced but
    it seems a lot of it is popping it up all over the internet
    without my agreement. Do you know any solutions to help prevent
    content from being ripped off? I’d definitely appreciate it.

    Reply
  • February 13, 2018 at 12:27 am
    Permalink

    What’s up friends, good post and nice urging commented at this place, I am truly enjoying by these.

    Reply
  • February 14, 2018 at 8:50 pm
    Permalink

    An intriguing discussion is worth comment. I believe that you should write more on this issue, it
    might not be a taboo matter but typically people don’t discuss these
    issues. To the next! All the best!!

    Reply
  • February 15, 2018 at 8:18 am
    Permalink

    What’s up to every body, it’s my first pay a quick visit of this blog; this web site contains amazing and actually good stuff in favor
    of readers.

    Reply
  • February 15, 2018 at 10:00 am
    Permalink

    It is the best time to make some plans for the future and it’s time to be happy.
    I’ve read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things or tips.

    Maybe you can write next articles referring to this article.
    I wish to read more things about it!

    Reply
  • February 15, 2018 at 4:13 pm
    Permalink

    What’s up, after reading this awesome post i am as well glad to share my know-how here with colleagues.

    Reply
  • February 16, 2018 at 9:04 am
    Permalink

    Ahaa, its fastidious discussion regarding this article at this place at this weblog, I have
    read all that, so at this time me also commenting at
    this place.

    Reply
  • February 16, 2018 at 5:57 pm
    Permalink

    Aw, this was an extremely good post. Taking the time and actual effort to
    make a great article… but what can I say… I put things
    off a whole lot and never seem to get anything done.

    Reply
  • February 17, 2018 at 6:27 am
    Permalink

    Hi there I am so glad I found your website, I really found
    you by accident, while I was searching on Yahoo for something else, Regardless I am here now and would
    just like to say thanks a lot for a fantastic post and a
    all round entertaining blog (I also love the theme/design),
    I don’t have time to go through it all at the moment but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will
    be back to read more, Please do keep up the awesome b.

    Reply
  • February 17, 2018 at 8:22 am
    Permalink

    This is my first time visit at here and i am actually pleassant
    to read all at one place.

    Reply
  • February 17, 2018 at 8:55 am
    Permalink

    This post is in fact a nice one it assists new internet users, who are
    wishing in favor of blogging.

    Reply
  • February 17, 2018 at 12:16 pm
    Permalink

    whoah this weblog is magnificent i like studying your articles.
    Stay up the great work! You understand, a lot of
    persons are searching around for this info, you could aid them greatly.

    Reply
  • February 20, 2018 at 3:22 pm
    Permalink

    I’m curious to find out what blog platform you are using?
    I’m having some small security problems with my latest website and I would like to find
    something more safe. Do you have any suggestions?

    Reply
  • February 21, 2018 at 3:15 pm
    Permalink

    Hello, Neat post. There’s an issue along with your site in web
    explorer, might check this? IE nonetheless is the marketplace leader and a
    big component of other people will pass over your great writing because of this problem.

    Reply
  • February 22, 2018 at 11:31 am
    Permalink

    Do you have a spam problem on this blog; I also am a blogger, and I was curious about your situation;
    many of us have developed some nice procedures and we are looking to swap strategies with others, please shoot
    me an email if interested.

    Reply
  • February 23, 2018 at 6:49 am
    Permalink

    I used to be suggested this website by means of my cousin. I’m not positive whether
    this put up is written by him as no one else know such precise about my difficulty.
    You are wonderful! Thank you!

    Reply
  • February 23, 2018 at 11:02 am
    Permalink

    Hello there, I discovered your website via
    Google while searching for a comparable subject, your site got here up,
    it looks good. I have bookmarked it in my google bookmarks.

    Hello there, just become alert to your weblog thru Google, and located that it
    is really informative. I’m going to watch out for brussels.
    I will be grateful in case you proceed this in future.

    Lots of people shall be benefited from your writing. Cheers!

    Reply
  • February 23, 2018 at 4:26 pm
    Permalink

    fantastic points altogether, you simply received a new reader.
    What might you suggest in regards to your submit that you simply made some days ago?
    Any positive?

    Reply
  • February 24, 2018 at 6:44 pm
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking
    into starting my own blog and was curious what all is required to get setup?
    I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very web smart so I’m not 100% certain. Any suggestions or advice would be greatly appreciated.
    Cheers

    Reply
  • February 25, 2018 at 5:27 am
    Permalink

    Thanks to my father who stated to me about this blog, this blog is in fact awesome.

    Reply
  • February 25, 2018 at 6:15 am
    Permalink

    Do you mind if I quote a few of your posts as long as
    I provide credit and sources back to your website?
    My website is in the exact same niche as yours and my visitors would
    definitely benefit from a lot of the information you
    provide here. Please let me know if this okay with you.
    Thank you!

    Reply
  • February 25, 2018 at 7:38 am
    Permalink

    Fantastic beat ! I wish to apprentice while you amend your site, how could i
    subscribe for a blog website? The account helped
    me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

    Reply
  • February 25, 2018 at 7:48 am
    Permalink

    whoah this blog is magnificent i like reading your posts.
    Keep up the great work! You recognize, a lot of people are looking around for this information,
    you can help them greatly.

    Reply
  • February 25, 2018 at 10:03 am
    Permalink

    Undeniably believe that which you stated. Your favorite justification appeared to be on the net the easiest thing to be aware of.
    I say to you, I definitely get annoyed while people think about worries that they just don’t know about.
    You managed to hit the nail upon the top and defined out the
    whole thing without having side effect , people
    can take a signal. Will likely be back to get more. Thanks

    Reply
  • February 25, 2018 at 1:07 pm
    Permalink

    Howdy! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout
    out and say I genuinely enjoy reading through your posts.
    Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over the
    same topics? Thanks!

    Reply
  • February 25, 2018 at 6:45 pm
    Permalink

    I know this website provides quality based articles and extra
    material, is there any other web site which presents these stuff in quality?

    Reply
  • February 25, 2018 at 7:35 pm
    Permalink

    Just want to say your article is as astounding. The clearness in your submit is simply excellent and that i can assume you’re a professional
    on this subject. Well with your permission let me to
    grasp your RSS feed to keep up to date with forthcoming post.
    Thank you 1,000,000 and please continue the gratifying
    work.

    Reply